CYC girls Participated in the ending sport activities with ANERA فتيات المركز يشاركن بحفل اختتام الأنشطة الرياضية مع انيرا

تعتبر الرياضه من الانشطه التربويه الذي يهتم بها مركز الأطفال والفتوة على تربية الاطفال تربية متزنة ومتكاملة من النواحي الوجدانية والاجتماعية والبدنية والعقلية، عن طريق برامج ومجالات رياضية متعددة تساهم في تحقيق الأهداف العامة للتربية البدنية في مراحل التعليم العام.

وبالشراكه مع منظمه الأنيرا تم اختتام النشاط الرياضي للإناث في ملعب جمعية نبع يوم الجمعه الموافق في 2 آذار 2018، بحضور عدد من الجمعيات المحليه ( نبع – التضامن _ النجدة _ مركز البرامج النسائيه _ ومركز الأطفال والفتوة) .

تخلل النشاط العديد من الانشطه الرياضيه الهادفه بين اطفال الجمعيات مما عزز عندهن روح التنافس والتحدي، في جو مملوء بالتنافس والحماسة والمرح. بنهاية النشاط تم توزيع الميداليات والحلوى على الفتيات المشاركات.

CYC consider the sport is one of the important educational activities which develop the children with good manners emotionally, physically, mentally and socially.

In cooperation with ANERA organization there was celebration of the end of sport activities for girls in the presence of the Local NGO’s (Nabaa, Solidarity association, Najde and CYC).at Nabaa playground in Nahr El Bared camp. The program has include several sport activities for the girls. which increase the competition and challenge spirit among the girlsof the NGO’s with joy too

The activities ended with distributing the medals and sweets for the participated girls…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s